Copywriting : reklamowanie dający powód - dlaczego
Łukasz Kamiennik
JOHN E. KENNEDY — ojciec reklamy, który 107 lat temu ustanowił NIEZMIENNE i FUNDAMENTALNEreguły, odpowiedzialne za bajońskie zyski ze sprzedaży tekstem ...
Odkryj jego DWIE koncepcje, dzięki którym
przemienił małe firmy w goliatów rynku
...a słabych copywriterów w legendy branży!
Ponadczasowe strategie i taktyki reklamowo-marketingowe Kennedy’ego zarobiły dla jego pracodawcy przeszło 627 milionów dolarów (niemal 1 miliard 725 milionów złotych) ...
... a jego klientom obfite dziesiątki miliardów
w sprzedaży od czasu, gdy wcielił w życie swoje DWIE potężne koncepcje.
TERAZ możesz ich użyć dla siebie, obojętnie czy...
|
Wiadomość z soboty, 23 maja, 2015
Prościej się już chyba nie da: Jeśli chcesz stworzyć internetowego sprzedawcę, który konsekwentniesprzedaje twoje produkty i e-produkty z wysoką konwersją...
Jeśli chcesz go stworzyć (napisać), korzystając z wielokrotniepotwierdzonych w praktyce reguł, które czynią tekst silnie sprzedażowym...
Powinieneś wziąć lekcje od copywritera i marketingowca wszechczasów, który zarobił na pisaniu tekstów reklamowych dla siebie i swoich klientów więcej, niż jakikolwiek inny człowiek w tej branży ...
... który ustanowił podstawy & fundamenty reklamy i zawodowego copywritingu ...
To John. E. Kennedy.Możesz dzisiaj zgłębić 2 ponadczasowe koncepcje, które przyniosły jego pracodawcy—Albertowi Laskerowi—ponad 627 milionów dolarów, od kiedy agencja reklamowa Lord & Thomas zaczęła korzystać z geniuszu Kennedy’ego—i doświadczyć niemal natychmiastowo swoich własnych przełomów w wysokiej sprzedaży w Internecie, wcielając jego mądrości w życie ... w biznes ... i w teksty sprzedażowe.
JAK te 6 słów, które odmieniły oblicze reklamy
na całym świecie, może zwielokrotnić twoje zarobki:
To był majowy wieczór 1904 roku. Nieznany jeszcze copywriter, John E. Kennedy, wysłał kartkę do A.L. Thomasa—współwłaściciela agencji reklamowej Lord & Thomas. Oto jej treść ...
„Jestem w salonie na parterze. Mogę Panu powiedzieć czym jest reklamowanie. Wiem, że Pan tego nie wie. I będzie to miało dla mnie wielkie znaczenie, jeśli będzie Pan wiedział, co to jest… również dla Pana będzie to wiele znaczyło. Jeśli chciałby Pan wiedzieć, czym jest reklamowanie, proszę przysłać po mnie hotelowego. Zjawię się w Pańskim biurze.”
Wiadomość wylądowałaby w koszu, gdyby nie siedział w tym czasie w biurze młody partner Thomasa—Albert Lasker. Choć Kennedy nie miał o tym pojęcia, Lasker poszukiwał odpowiedzi na powyższe pytanie od siedmiu lat.
Spragniony odpowiedzi Lasker wezwał Kennedy’ego do swojego biura. Jego odpowiedź na pytanie, czym jest reklamowanie, była bardzo prosta i raz na zawsze odmieniła całą branżę:
„Reklamowanie to sztuka sprzedaży w druku.”
Jest to tak prosty i tak skuteczny w praktyce koncept, że NIKT od roku 1904 nie zdołał go ulepszyć.
Po spotkaniu dwóch panów, Kennedy dołączył do Lord & Thomas i został najlepiej opłacanym copywriterem na świecie, między innymi dzięki swojej koncepcji sztuki sprzedaży w druku. Za moment pokażę ci, jak ty i twój biznes możecie na tym skorzystać ...
Najpierw druga koncepcja:
„Reklamowanie dające powód-dlaczego.”
Kennedy odkrył, że nie ma szans na skuteczną sprzedawać towarów i usług, dopóki nie przedstawisz potencjalnemu klientowi konkretnych POWODÓW, dla których powinien dokonać zakupu. Dlaczego to takie istotne, wyjaśnię za moment.
Wracając do zdarzenia z 1904 roku ...
Po kilku niezwykle skutecznych kampaniach, Lasker zlecił Kennedy’emu, by ten przygotował serię lekcji z wykorzystaniem swoich przełomowych koncepcji, zwiększających skuteczność tekstów reklamowych.
Kennedy zebrał je w jedną publikację: „Reason-Why Advertising”. Lasker użył publikacji do wyszkolenia całego swojego zespołu copywriterów z agencji Lord & Thomas.
Niedługo po tym, Lord & Thomas (z Kennedy’m na czele) przeobraziła się w centrum szkolące cały świat reklamy.
Ich copywriterzy byli tak dobrzy, że inne agencje reklamowe próbowały zwabić ich do siebie wyższymi pensjami rzędu $15,000 rocznie, co w tamtych czasach było ekwiwalentem dzisiejszych prawie 250,000 tysięcy dolarów ... ponad 680,000zł rok w rok!
Wszyscy chcieli bowiem poczuć potęgę koncepcji sztuki sprzedaży w druku oraz reklamowania dającego powód-dlaczego autorstwa Kennedy’ego na własnej skórze ... i na własnych klientach ... i na własnych kontach bankowych.
Lekcje użyte do wyszkolenia tych copywriterów znajdują się w ponadczasowym dziele Kennedy’ego „Reason-Why Advertising”.
Do tej pory, publikacja była dostępna wyłącznie w języku angielskim, przez co nie każdy mógł czerpać z niej mądrość dla siebie.
Ponieważ „Reason-Why Advertising” należy już do domeny publicznej, dzisiaj każdy głodny sukcesów przedsiębiorca, copywriter, czy agencja reklamowa może zgłębić ultra-skuteczne reguły Johna E. Kennedy’ego dzięki mojemu tłumaczeniu książki w formie e-booka: „Reklamowanie dające powód-dlaczego”:
Odkryj fundamentalne reguły copywritingu przedstawione na 40 stronach tego ponadczasowego dzieła branży reklamowej i tchnij w swoje teksty online ducha prawdziwego sprzedawcy ... i wystrzel zyski w górę.
I nie ma specjalnie znaczenia, czym się zajmujesz — jeśli:
- jesteś copywriterem i chciałbyś gwałtownie poprawić umiejętność
pisania sprzedających tekstów ... - sprzedajesz e-booki, e-kursy, e-szkolenia, towary w Internecie
i pragniesz zwiększyć zyski ... - prowadzisz biznes i szukasz udowodnionych (potwierdzonych
w praktyce) rozwiązań zwiększających dochody ...
... powinieneś wziąć lekcje reklamy, sprzedaży & marketingu od genialnego Johna E. Kennedy:
No dobrze Łukasz, a czy ta publikacja będzie równie przydatna dzisiaj, co w ubiegłym wieku?
No cóż, gdyby nie była ... światowej-klasy specjaliści od marketingu i reklamy, jak Jay Abraham, John Carlton, Gary Halbert i inni nie rekomendowaliby jej, jako FUNDAMENTALNA pozycja z serii musisz-ją-przestudiować-i-wcielić-poznane-reguły-w-życie!
Rekomendacje to jedno. Prawdziwy dowód przełomowości reguł Kennedy’ego stanowią współczesne firmy, których fundamenty opierają się na zastosowaniu lekcji tego człowieka.
Albert Lasker podsumował to następująco ...
„Historia reklamy nie może zostać zapisana bez przyznania pierwszego miejsca za zasługi Johnowi E. Kennedyemu. Każdy wybitny copywriter pracuje dzisiaj w oparciu o fundamentalne reguły, jakie ustanowił Kennedy.”
Teraz jest dobry czas, byś i ty odkrył te ponadczasowe mądrości Kennedy’ego i wcielił w życie w swoim biznesie ... e-biznesie ... i oczywiście w teksty reklamowe (listy sprzedażowe).
Bo pomyśl: Czy jesteś w stanie cokolwiek sprzedać potencjalnemu klientowi, jeśli nie dasz mu wystarczająco dużo wystarczająco mocnych powodów-dlaczego powinien kupić?
Zaskakująco dobre rezultaty stosowania koncepcji John E. Kennedy’ego w sprzedaży tekstem:
Prawdopodobnie masz wątpliwości, czy warto zainwestować w koncepcje Kennedy’ego. Rzuć więc okiem, jak wpłynęły one na biznes samego Alberta Laskera, który opierał się wyłącznie na sprzedaży tekstem:
- mała agencja reklamowa Lord & Thomas przeobraziła się w ciągu dwóch lat w jedną z największych agencji na świecie, od kiedy zaczęli wcielać w praktykę podejście i reguły przedstawione przez Kennedy’ego dla swoich klientów—ich reklamy były tak dobre, że L&T rozrastała się w podskokach...
- by zaspokoić popyt na swoje usługi (który był skutkiem działań Kennedy’ego), Lasker zatrudnił kilku dziennikarzy i wyszkolił ich na sprzedawców w druku poprzez m. in. publikację „Reklamowanie dające powód-dlaczego” (Kliknij tutaj, by pobrać na dysk twardy)...
- W 1908 roku Lasker zatrudnił copywritera nazwiskiem Claude C. Hopkins za $186,000 rocznie ($3,7 miliona na dzisiejszą wartość pieniądza, co daje ok. 10,1mln złotych rocznie!) i wspólnie przeobrazili Lord & Thomas w największą agencję reklamową na planecie...
- Lasker stał się bardzo, bardzo bogaty: Gdy przechodził na emeryturę (1942), podejścia Kennedy’ego do tekstów reklamowych (sztuka sprzedaży w druku i powód-dlaczego) zarobiły dla niego ponad 627 milionów dolarów.
To dlatego dla copywriterów amatorów i zawodowców (i, oczywiście, sprzedawców internetowych) „Reklamowanie dające powód-dlaczego” jest jednym z PODSTAWOWYCH źródeł mocnych strategii i koncepcji do wykorzystania w swojej pracy.
Jest to jedyna publikacja, w której poznasz podejście Johna E. Kennedy’ego do pisania sprzedających tekstów reklamowych zarówno dla Internetu, jak i druku.
Znajdziesz w środku te same lekcje, które odbyli copywriterzy agencji Lord & Thomas i którym proponowano etat za ponad 680 tysięcy złotych rocznie:
Więcej informacji i dostęp do kursu
znajdziesz TUTAJ